Helt sjukt, men enormt roligt!

Asså sjukaste men roligaste grejjen hände idag! :D Jag fick upp kontakten igen med en gammal barndomsvän som flyttade härifrån för 12 år sen och sen dess har vi varken setts eller pratat! :D Idag, 12 år senare, så snackar vi igen. Vi hade ingen kontakt alls, och då menar jag ingen alls. Tack vare facebook och att jag kom ihåg hans för och efter namn, samt hans bröders namn som kunde hjälpa till, iaf en av dom, så fick vi kontakten igen! Hela min familj blev helt uppspelta av detta och tydligen hans familj också eftersom att dom minns hur bra vänner vi var. :D Så nu har vi suttit och snackat gamla minnen och jag kan inte sluta le, för det är så sjukt kul! :D Skulle vara kul och se killen igen nångång och ba dyka upp där efter 12 år och ba: Hej igen! 8D hahaha :D

Aja, ville bara berätta lite snabbt om det, för kände att det var något väldigt speciellt och värt att publiceras ;) Nu ska jag krypa till sängs, sista skoldagen imorgon sen LOOOOOOV :D Ska bli underbart! :D :D

Kommentarer
Postat av: David

Haha så sjukt roligt att vi har fått kontakt efter så lång tid!

Vi får väl ses någon gång då tillfälle ges! Skulle vara så roligt! :D Hahaha :D

2010-03-31 @ 15:45:54
URL: http://www.dintraffic.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0