Helg = sova <3

Nu är det äntligen gjort! Idag har jag och fredde tagit tag i att söka jobb, efter att ha skjutit upp det gång på gång så lämnade vi ut massa cv idag (y) Känns skönt att ha fått igång sökandet, då jag är stort behov av att hitta ett jobb. Så hoppas att kanske nått av det nappar ;D Kvällen har sätt ut så att fredde vart här och blir kvar här över natten också. Vi har ätit massa god mat med min mamma och lillebror, ätit ben&jerry och bara tagit det lungt. Ser nu att fredde har deckat i min säng också. Känner själv att jag längtar till att få lägga mig och sova. Har som jag i tidigare inlägg sovit alldeles för lite plus att jag har ju gått i skolan, & pga dett så ät min energinivå just nu nere på noll. Så att få sova hur länge man vill imorgon ska bli otroligt jävla skönt! Vet att många av er håller med mig ;)

Godnatt vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0