Heeeeeeelg!

Fy fan va skönt att det är helg nu! :D Dock har jag inte gjort så mycket, då planerna för idag blev ändrade. Men men skönt och bara vara hemma iaf (: Däckade innan middagen, var så sjukt jävla trött. Ska bli underbart att få sova ut imorgon! (y) Har sovit alldeles för lite den här veckan känner jag så ska sova läääänge imorgon, haha ;)

Juste filmande till vårt projekt börjar dras mot sitt slut. Vi har bara ca 2-3 intervjuer kvar. Sen börjar den tråkiga delen.. att bestämma vilken faktia vi ska ha med. Jag ser fram emot att få redigera ihop den sen. Kommer ta en jävla tid men om det blir som vi tänkt oss så kommer filmen bli bäst ;D 


Jag och fredde hängde en stund med alex och nicho efter skolan :)
hahah älskar att nicho har smetat in glass runt hela munnen :'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0