Good mood

Känner mig på så otroligt bra humör idag. Okej det började väl efter att ryska provet var över. På tal om det så gick det bättre än vad jag trodde men chansade mycket på massa, och det gör en alltid osäker. Men skönt och ha det över iaf. Haha idag fick jag,chatte och fredde svar från en tjej som hänvisade oss vidare till en tjej som är korvuxen, som kanske kan ställa upp på våra filmad intervju på måndag :D Nu undrar ni säkert varför vi ska intevjua en kortvuxen, svaret till det är att vi håller på med ett kroppen projekt i några ämnen i skolan och då har vi 3 valt att ha ämnet "småväxthet" alltså dvärgar, men man får tydligen inte säga så, och säger därför kortvuxen iställer för dvärg ;D haha. Hoppas bara att hon går med på det. Annars så blir vårt uppdrag på måndag att intervjua folk på stan om vad dom har för syn på kortvuxna osv ;D är faktiskt ganska taggad måste jag säga, nu när vi lånat filmkamera från skolan osv. Så om ni vill vara med på vår film till vårt projekt så är det bara att befinna sig i täby centrum eller i stan på måndag ;) Skoldagen gick hyffsat fort. Så när jag slutade gick jag och johanna i täby c ett tag, för jag skulle inköpa lite i sminkväg ;D Sen åkte jag hem. Jonis var den som höll mig sällskap på telefon när jag gick från tåget. Det var kul att prata med killen eftersom det var ett tag sen. (y) Resten av denna dag har jag ägnat mig åt att bara ta det lungt och njuta av att jag inte behöver plugga till något. Idag var det även Vampire Diaries och jag måste säga tta jag är helt såld  den serien. Älskar den nu! :D hatar att detta avsnitt slutade på ett sånt där jobbigt sätt att man bara vill se nästa avsnitt på engång. Men men, då har man nått att se framemot nästa vecka. ;) Imorgon är det fredag och ska bli så skönt med helg. Behöver ta igen lite sömn jag missat denna vecka. Hejsvejs sötungar!


Någon bild chatte måste ha tagit igår^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0