Ge mig 7 maj!

Nu sitter jag här och lyssnar på Lady Gaga och vet ni vad? Idag kom mamma hem med biljetterna! :D längtar som fan tills jag och johanna ska och kolla/lyssna på henne i Globen den 7 maj! :D :D Ska bli så otroligt jävla bäst (: Lady Gaga är en av dom jag beundrar mest. Så sjukt ball tjej med sin speciella men balla stil och även hennes sköna attityd. Hon designar sina kläder själv, och även ibland så gör hon dom själv. Hur coolt är inte det liksom, med tanke på hur avancerade hennes kläder är ibland. Hon skriver mycket av sin musik själv, men även skrivit till massa andra stora artister. Betyder alltså att hon är grym på det med. Och jag älskar hennes musik! :D Så det ska bli mäktigt och se henne den 7 maj!

Jag och Johanna ska ha det bäst, och vet att vissa av er är och kommer bli avensjuka på oss, hähä (a) och det borde ni vara, för jag menar, hallå.. det är ju LADY GAGA vi snackar om! ;D


Kommentarer
Postat av: Johanna

ÅÅÅH, vad fina de är! :'D

2010-03-14 @ 12:17:00
URL: http://1337.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0