Filmteamet i täby centrum

Igår va det måndag, och jag glömde helt bort att skriva i bloggen igår. Förlåt för det. Dagen gick så otroligt fort eftersom det var full fulle nästan hela dagen. Resursdag var det i skolan, vilket innebär att det inte var vanlig skoldag. Vi som hade den dagen till våra kroppenprojekt behövde inte vara i skolan om man hade intervjuer att sköta. Det var just det som jag, chatte och fredde hade. Vi skulle nämligen intervju folk i täby centrum om vad dom har för syn på kortvuxna, fördomar osv. Vi filmade även massa små scener vi ska ha i vår film sen. Allt filmande gick faktiskt ganska bra förutom att alla vuxna vi frågade om vi fick ställa några frågor till ville inte ställa upp på det.. vilket gjorde att vi bara fick intervju ungdomar osv. Jag ogillar verkligen sura gamligar. Dom har ingen anledning till att vara sura mot folk runtomkring dem som inte gjort dem nått.. suck säger jag bara. Iaf när den uppgiften var klar åkte jag hem, pluggade lite matte, åt middag, satt här vid datan och sen var det dags för att bege sig till dansen :D Lika roligt denna gång också, älskar det verkligen :D Min lärare är fan den bästa (y)
Kvällen slutade här framför datan, precis som vanligt ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0