Filmkväll med bästa killarna

Jag han aldrig skriva något igår eftersom att jag sov kvar hos fredde igår. Men själva dagen igår gjorde jag int så mycket. sov till halv ett , var så otroligt trött så det behövdes. Sen slöade jag bara hela dagen. Förde över det vi filmat under veckan till datorn så att jag ska kunna arbeta med redigeringen här hemma. Bara det tog typ 1 timma ;O Åkte till jocke vid halv 10. Väl där så var redan alex där :) jag hade med mig film och popcorn så det var dags för riktigt lördagsmys ;D Det dröjde ändå tills vi började kolla eftersom vi ville vara schyssta och vänta till fredde kom (: filmen vi kollade på hette Mindhunters och är en sjukt bra film! Jag har sett den flera gånger innan men var väldigt längesen sist. Men en av mina favoritfilmer, och jag rekomenderar den starkt ;)  Det vart en riktigt trevlig kväll (: kanske ska börja ta detta som en tradition? haha. vid halv 2 gick jag, fredde och alex hemåt. Påvägen hem gick vi och pratade om stjärnorna och rymden eftersom att hela himlen var full med stjärnor :D det var mysigt. Jag sov kvar hos fredde, så vi somnade typ på engång efter att vi kommit hem. (:


från förra gången vi fyra hade filmkväll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0