Det är dags för fredags myys!

Så var det fredag och sportlovet börjar dras mot sitt slut, usch :/ Men det är iaf inte slut riktigt än och min helg är fullbokad. Idag gick både jag och johanna upp strax innan 9 eftersom att biljetterna till Lady Gaga släpptes idag vid den tiden :D Vi var sjukt nära på att inte få några biljetetr efter bara en halv timma, fanns bara utspridda och hur kul är det liksom, visst man får se Lady Gaga men man vill ju ha sällskap där med ;D Men till slut lyckades vi hitta 2 biljetter bredvid varann, så nu är dom bokad och betalda! Nu ska vi bara vänta in den 7 maj! :D :D ska bli så sjukt kul! Efter att det var klart skjusade mamma ner mig till frissan. Jag blev nöjd, bara det att jag klippte av ganska mycket eftersom att mitt hår vart missfärgat längst ner efter att jag dödat mitt med alla blonderingar för över 1 år sen. Och sen när jag färgade tillbaka till brunt för typ 1 år sen så har färgen liksom nötts bort längst ner för att det vart så sjukt slitet. Så idag fick en stor del av det ryka och nu mår mitt hår bra igen :D :D Det är tänkt att jag kanske ska permanenta håret sen när allt slitet är borta osv ;) Eller så kanske jag ska färga det lite brunrött, får se då ;D Nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra. Fredde kommer hem idag, och han kommer även hit lite senare idag, vet dock inte när^^ men jag får försöka fördriva tiden lite, funderar starkt på att spela lite sims, hähä (;

Juste, igår kväll är värt att nämnas, då jag var i stan med jocke och johanna och åt middag :D Anders , som jag inte träffat på flera år kom det också och var med oss! Vi fyra hade det riktigt trevligt (; När jag kom hem satt jag och pratade med sebbe hela kvällen & natten typ xD stackars han som hade skola idag, så sent som det råka bli igår så måste han vart as trött idag. Aja, det var mysigt iaf, pratade om allt mellan himmel och jord typ, (:

Men nu ska jag fixa lite lunch och sen spela lite sims, Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0