Akut Hundvakt

Haha ni kommer tycka att det här är cp men jag hade ingen skola idag. Vet ni varför? Jo för att ingen kunde ha hunden idag så mamma visste inte vad hon skulle göra med hunden eftersom att hon inte kan/gillar att vara ensam hela dagen. Så jag blev akut hundvakt, hah. Jag gick bara till skolan vid 10 och gjorde matteprovet(första lektionen). Sen åkte jag hem igen. Så idag har jag faktiskt inte gjort något annant än umgåtts med min hund, spelat sims 3 och bara tagit det lungt. (; Haha, otroligt skönt att fått slippa dom 2 längsta och jobbigaste dagarna i skolan denna vecka. (a) Nu sitter jag och väntar på att middagen ska bli klar, luktar gott därnerefrån :D Imorgon fortsätter filmandet av vårt projekt (; Vår film kommer bli bäst om allt går som vi vill med redigerandet sen. Känner att pressen ligger lite på mig eftersom jag är den som ska redigera filmen, då jag är den med bäst kunskap när det gäller att redigera filmer, hähä (a) Aja, det blir nog bra. Kanske att den i framtiden publiceras här ;D Pusshej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0