2 år & 7 månader sedan idag.

Alltså tiden går så otroligt snabbt. Att det redan har gått 2 år och 7 månader sedan du lämnade livet, känns som nyligen.. Men under dessa år så har jag lärt mig att leva med det och det går inte en enda dag då jag inte tänker på dig. Jag tittar på bilder på dig och mig, jag kollar på videos, tänker på allt vi gjorde, alla minnen vi hade tillsammans. Det gör ont. Tanken av att jag aldrig mer kommer att få se dig igen är den tanken som tar över i huvudet när jag tänker på dig och hur mycket jag saknar dig. Ibland blundar jag och försöker med hjälpa av minnen och tankar ta mig tillbaka till den där sommaren 2006, din och min sommar. Det hjälper lite men inte allt. Jag kommer aldrig att glömma dig hjärtat mitt.
Du lever inom mig. Jag älskar dig min finaste ängel.

Kristin "Oiiija" Pettersson  21/10 1992 - 18/8 2007

<3




Jag & Oiiija sommaren 2006


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0