Vart är solen?!

Det är ju så typiskt att det ska bli dåligt väder precis när sommarlovet börjat! ;O Jag hoppas verkligen att solen kommer snart, för veckan som kommer nu är den enda lediga veckan jag har innan jag börjar jobba den 21 juni och jobbar i 3 veckor framåt. Och kanske en vecka på pappas jobb efter det så lite sol och värme skulle jag inte tacka nej till nu (: Och det får gärna vara världens bästa väder den 1 Juli också, då jag fyller 18 åååååår! :D yey! Längtar galet mycket! Idag har jag först sovit länge och sen faktiskt inte gjort någonting, spelat sims och segat ^^ Skulle träffat Jocke idag men det blev inställt. :/ Min familj är hemma hos några kompisar och äter middag nu, vilket betyder att jag måste hitta på något att äta själv, vet dock inte vad ;O Men nått ska jag väl hitta på. Efter det åker jag hem till fredde och sover där, så jag inte sitter här och degar hela kvällen, haha. Imorgon blir det till att träffa elli & sabina :D

Igår åkte Sebbe till Cypern och ska vara där en vecka och idag åkte Johanna till Italien och ska vara där en vecka! :O Och jag saknar dom redan :') är lite små avis, eftersom att vädret här suger och jag skulle gärna åka utomlands nu! Blää på er båda som lämnar mig här :( Men jag hoppas iaf att båda två får det super kul, dock längtar jag tills dom kommer hem igen, hähä. (: Men nu ska jag fixa nått att äta och sen packa lite sovsaker och sen åka till fredde, Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0