"Sun"-day?

Alltså, nu är jag väldigt trött på att det ska regna. Man blir så trött och deppig av dethär tråkiga vädret. Solen tittade dock fram lite idag men det varade inte alls länge men kanske att det är ett tecken på att det kanske vänder och blir bra väder snart? Hoppas på det iaf!

Idag vaknade jag upp hemma hos fredde. Hann väl inte vara där så jättelänge efter att vi vaknat eftersom att jag skulle möta elli i täby centrum för att vi skulle göra några ärenden (: egentligen skulle sabina vart med också men visade sig att hon inte kunde följa med sen :/ Så jag och elli fick springa runt där själva, haha. men vi lyckades iaf slutföra det vi kom dit för att göra. När vi sen står på stationen för att ta tåget till vallentuna så stöter vi på björn. Han hade sällskap med oss på tåget, så vi hann snacka lite iaf. Är ju så sällan jag träffar honom eller någon av dom från gamla kompis gänget. Måste säga att det suger verkligen! Hoppas att vi någongång i sommar kan dra ihop så många som möjlligt av de gamla vännerna och ses. Skulle vara sjukt kul. (y) Hela denhär kvällen har jag inte gjort så mycket, umgåtts med familjen och bara segat. Vart ganska trött så det passade bra. Tror även att jag ska krypa till sängs när som helst också, så godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0