Sommarlov! :D

Nu är det äntligen sommarlov och jag är så jävla lättad och glad för det! Har dock inte fattat att det är sant men ska bli så sjukt jävla skönt! :) Det äräven otroligt skönt att andra året i gymnasiet i över nu och att det bara är 3an kvar. Har hört från många håll att 3an är betydligt lugnare än 2an, även om det blir svårare osv i 3an men bara det inte blir som det varit i 2an så ska jag nog överleva, för 2an var verkligen på gränsen av det jag palla med rent fysiskt och även psykiskt. Fy fan vilket hemskt år! Men nu är det över och jag är glad att den tiden aldrig kommer tillbaka mera. Tiden gick väldigt fort, för det känns nästan som att det var nyss som sommarlovet tog slut, iaf om man tänker efter. Men jag klagar inte, för jag längtar tills gymnasie tiden är slut och man får ge sig ut i världen och livet på riktigt. Skaffa eget boende och bra jobb, börja plugga och förmodligen på annan ort för min del, kommer bli spännande. Men om vi ska kolla på skolavslutningen idag så kan jag ju säga att vädret inte alls var med oss, spöregna hela dagen men tror att det slutat nu iaf. Efter avslutningen åkte jag och fredde hem till mig, köpte lite godis och kollade på film. Passade ju bra nu när vädret var så dåligt. När fredde sen åkt för att åka båt med sin familj så däckade jag min säng, för att jag var så trött, sov fram till middagen och ikväll blir till att åka hem till aurora som har avslutningsfest. Ska bli kul! :) Men nu måste jag skynda mig! Hej då!




bild; Jag & Soffan sommaren 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0