Solen skiner!

ÄNTLIGEN! Idag är det varmt och soligt för första gången på länge nu :D Alltså man blir verkligen på så sjukt mycket bättre humör om solen skiner och det är varmt. Även fast jag inte vet vad jag ska hitta på idag riktigt, eftersom att dom flesta jobbar, eller är bortresta eller helt enkelt bara är upptagna så vet jag inte vad jag ska hitta på. Blir väl att lägga sig på studsmattan i solen och läsa en bok eller något sådant. (y) By the way, så kom jag precis hem från att ha varit och hälsat på det fritids på Ormstaskolan som jag ska börja jobba hos på måndag :) Jag blev bra bemött av all personal på de olika avdelningarna och även av en tjej som gick där på fritids som var hur söt som helst. Hon kom direkt och pratade med mig och började läsa ur sin bok. Så otroligt söt! Men jag tycker iaf att det känns bra redan nu och jag tror att det kommer bli kul (y) Jag hoppas på bra väder alla veckorna också så man kan vara ute mycket, hehe. Men nu kära vänner ska jag inte sitta här inne längre, ska njuta lite av sommarvädret! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0