Snacka om stekt!

Alltså, Jag har vart ute hela dagen på jobbet idag, eftersom att det var midsommarfirnade på fritids. Sen var vädret så sjukt underbart idag så det var riktigt skönt att vara ute. Haha och vet ni vad? Jag har bränt mig.. och inte så lite heller xD Mina axlar är grillade. Ser ut som en kräfta, hah (a) Märkte ingenting under hela dagen att jag bränt mig men sen när jag kommer hem så ser jag hur jävla rött det var! xD Men ska faktiskt inte klaga, även om det inte är så speciellt bra att bränna sig, så är det ju faktiskt sommar och det var ett äkta sommarväder idag :) Men om vi ska snacka lite om jobbet. Idag var det en ganska roliga dag ändå. Trots alla ungar som typ slåss om vem som ska få hålla min hand eller sitta bredvid mig vid maten så trivs jag jättebra och är verkligen glad för att jag fick just dethär jobbet och på just denhär platsen :) Imorgon är det sista dagen på denna vecka som jag jobbar då det är ledigt på midsommar, tycker första veckan har gått väldigt bra och jag har lärt mig nästan alla namn och verkligen kommit till rätta där. Även fast det är 2 veckor till som jag ska vara där så kan jag inte låta bli att tänka på hur mycket jag kommer sakna alla barnen, personalen och själva stället sen när det är slut. Får helt enkelt passa på att njuta nu. Låter konstigt va? Njuta av att gå upp tidigt, och jobba hela dagen. Men jag kan säga er, det är det värt. ;)

Jag avslutade dagen med att först ta en mysig promenad med mamma och min älskade hund och sen en stund vid sjön med elli. Alltid lika trevligt med våra promenader, elli (; Nu ska jag ta lite aftersun på mina stekta axlar och sen göra mig iordning för att sova. Natti natti!



Kommentarer
Postat av: elli

ja alltid lika trevligt med våra promenader :D <3

2010-06-25 @ 11:43:56
URL: http://kingoffools.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0