Slutet är nära!

Idag är det alltså Torsdag, och imorgon smäller det! DET ÄR SKOLAVSLUTNING :D :D Jag är så otroligt taggad för ett långt och härligt sommarlov. Är skönt att man bara har ett år kvar i gymnasiet sen (y) Har massa planer iför i sommaren som jag hoppas att jag ska hinna med och blir av. Blir 18 om precis 3 veckor och det ska bli sjukt nice! Dock känns det inte som att jag ska fylla 18, tiden går så sjukt fort^^ Men iaf, ni minns säkert att jag skrev i ett tidigare inlägg att jag tycte att denna vecka i skolan är så sjukt onödig och att jag inte fattar varför vi måste vara där alla dagarna istället för att ta allt fikande och städande osv på en dag och sen sluta? Jag var i skolan i några timmar i tisdags för att utvärdera och snacka betyg i svenska, matte och engelska och sen även städa skåpet. Igår var vi lediga för Camilla, vår lärare i idrott och matte, lät oss slippa idrotten eftersom att det var det enda vi skulle haft igår isf. Känns jävligt nödvändigt att åka till skolan vid 1 och ha idrott i en och en halv timma och sen sluta, så vi fick ledigt hela dagen (: Jag och Johanna började vårat Beck maraton igår också :D Vi är tvungna att dela upp det lite eftersom att det finns 25 beck filmer och jag har 24 av dom, hähä (a) Vadå? Jag är inte nörd (a) Haha, iaf så hann vi se 2 av dom igår och hon åt även middag här också. Vi skulle ha kollat idag också men vi kom fram till att vi inte skulle hunnit det eftersom Johanna skulle vara barnvakt sen. Nu undrar ni säkert varför jag inte är i skolan? ;) Anledning är att vi skulle bara fika och larva oss i skola idag, bara vara där, bara för att och det pallade inte jag så sket i skolan idag för man får ju ändå inte betyg i att fika och typ kolla film? ;) Så nu sitter jag här och lyssnar på Iyaz och tänker på det underbara sommarlovet som väntar mig efter imorgon! :D Solen skiner för fullt utanför fönstret och jag känner mig glad. Finns bara en enda sak som skulle kunna göra allt perfekt nu och det är han.. han gör mig lyckligast, och jag längtar efter honom och tills nästa gång vi ses!

Men gott folk nu ska jag nörda mig framför sims ett tag, men slutet är nära nu, SOMMARLOOOOOV imorgon! :D


Göteborg<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0