Onödigt?

Så var tisdagen över och precis som igår och idag så känns det bara onödigt att gå i skolan dom här dagarna som är kvar. Vi gör liksom ingenting typ och vi går inte ens hela dagarna längre för att lektioner hit och dit ställs in. Varför inte bara sluta nu? Men nej nej, bara för att man MÅSTE gå ett antal dagar i skolan så ska vi gå runt där och bara vara typ, känns ganska meningslöst. Antar att de dagar som är kvar nu i skolan ändå kommer att gå snabbt så jag ska väl inte klaga, finns andra som har det värre som har saker kvar att göra i skolan ;) Idag var det, precis som jag sa tidigare, en väldigt onödig dag förutom att jag skulle göra det matte provet jag missat för länge sen. Och vet ni vad? Jag klarade det! hähä. Skönt. Efter det hade vi typ en halv timmes lektion då vi skulle fixa och lämna in våra idéskisser till projektarbetet till 3an (; Och eftersom att jag, chatte och johanna redan skrivit den så var det bara för oss att lämna in den och sen slutade vi. Då var klockan runt halv 12 - 12 så vi tre plus fredde, hytte och christian gick och åt lunch i täby centrum. Sen gick vi runt lite och kollade efter student presenter. När jag sen skulle åka hem därifrån så så mötte jag elli och madde, så hade sällskap med dom hem (y) Haha vi trodde att vi skulle hinna med 64an från kragsta men vi missade den precis vilket ledde till att vi gick til nästa buss station och sen nästa, och sen nästa.. Haha slutade med att jag och elli följde madde enda hem och tog bussen därifrån x) Så blev en liten promenad, haha. När jag väl var hemma efter typ 1 timma så däckade jag i soffan och sov fram till middags tiden. Försov mig imorse gjorde jag också så fick stressa som fan. Fick slänga på mig kläder, sminka mig snabbt och slarvigt och äta frukost påvägen till skolan! På grund av all stress så slog jag i handen i min tv, så nu har jag ett stort fet blåmärke på handen xD duktigt erika.. haha. Men så kan det gå när man är trött och fick för sig att det var helg. Iaf, resten av kvällen har jag ägnat mig åt att packa till Göteborg eftersom att jag ska sova hos johanna imorgon (; Läängtar så sjukt mycket!

Men nu ser jag att klockan börjar bli mycket så ska väl hoppa i säng nu, dock börjar jag halv 12 imorgon men lägger jag mig nuså får jag iaf ca 8 timmars sömn, vilket är mycket för mig på en vardag, men jag gillare! Natti!


Bilden är från disco/80tals tjejmiddagen för ett tag sen, för er som inte vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0