Mysig söndag

Idag har det faktiskt för första gången på länge vart en helt okej söndag. Söndagar brukar i vanliga fall vara ganska sega och dryga, iaf enligt mig. Men inte idag. För det har vart sol och sjukt varmt så när jag vaknade så satte jag på mig bikinin på engång och gick sedan ner och åt frukost på baksidan tillsammans med min lillebror :) Efter det la jag mig i solen och där låg jag i flera timmar. Hade på sommar musik i bakgrunden, var riktigt härligt faktiskt :) Låg bara och njöt av värmen och lovet. Har inte fått den där riktiga sommarlovs känslan än men idag fick jag verkligen det. När jag sen kände att det fick räcka med att ligga still, så hoppade jag in i duschen. Direkt efter det var det middag på baksidan. Lillebror var på kalas och och pappa är ju på sjukhuset så det var bara jag, mamma och vovven hemma. Så efter maten bestämde jag mig för att ta moppen och åka och köpa bär och kesella jordgubb/lime till mig och mamma som efterrätt (: Älskar när det bara är jag och mamma för då kan vi prata och skratta om precis allt utan att nån annan hör. Jag har verkligen världens bästa mamma! Resten av kvällen har jag bara slappat framför datan och kollat på en film som gick på tv:n. Mamma hjälpte även mig att köpa biljetter till Eclipse på onsdag :D Så nu ska jag och johanna gå och kolla på den på onsdag, premiär dagen också (; Lite sent ut kanske, men fanns biljetter kvar att köpa, dock inte reservera men det gjorde ju inget eftersom mamma hjälpte oss (; Träffade även kocken en liten stund nu på kvällen också, :) Sommarkvällarna är verkligen underbara, gick långsamt hem efter att han träffat kocken, bara för att njuta av den. Haha låter som att jag varit värsta livsnjutaren idag, men har faktiskt varit en riktigt bra söndag. Bra slut på veckan :) Men nu ska jag nog gå till sängs, ska upp tidigt imorgon. Back to work! Natti Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0