Middagen i stan med bästa tjejerna igår

Det blev inget inlägg igår eftersom att jag kom hem ganska sent och var väldigt trött också. Men middagen med sabina, elli och soffan igår vart hur trevlig som helst. Vi åt på en resturang i stan som heter Cypern, som faktiskt får högsta betyg av mig! Maten var så sjukt god och stället var as mysigt  (; Rekomenderar det strakt till er som antingen bor i Stockholm eller har vägarna förbi. Ligger på Vallhallavägen. När vi var mätta och belåtna och hade snackat om allt mellan himmel och jord så bestämde vi oss för att ta en promenad till Kungsan och kolla läget där. Vädret blev mycket bättre och solen tittade fram den kvällen. När vi kommer fram till kungsan så är det som vanligt mycket folk och saker som händer där. Erik Grönwall, och massa andra artister från Idol suppträdde på scenen (y) Vi gick runt där och lyssnade och kollade, umgicks helt enkelt. När klockan började dra sig mot 9 tiden så började vi promenera tillbaka till östra för att ta tåget tillbaka till vallentuna. Vi åkte hem till soffan och hon lämnade presenten hon fick av oss osv. Btw, hon älskade det hon fick av oss, nämligen 4 snapsglas och en slags "glasflaska" som hörde till. Efter att vi var klara där så gick vi fyra mot Karlberg för att möta upp lite gamla vänner som umgicks där. Björn, marcus, hoppe, hugo m.fl. var där (: Trevligt och se dom igen. Man fick tillbaka lite minnen när vi mötte upp dom där eftersom vi alltid gjorde det på den tiden då alla vi umgicks jämt. Måste säga att jag saknar både det "gänget" och den tiden med dom. Minnen jag aldrig glömmer :) Så det var min måndag, och jag hoppas att ni har haft en lika bra måndag som jag har haft :D Byebye!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0