Middag & bio (y)

Asså jag fattar inte hur jag kan sova så länge? Idag hade jag ställt klockan på 12 som vanligt, men jag måste tydligen bara stängt av den och somnat om och gissa när jag vaknade!? 14.10!??! Usch då fick jag lite panik men som tur var så skulle jag inte göra nått speciellt på dagen så jag gick upp, åt frukost och satte mig med morgonrocken framför datan. Där bestämde jag och chatte, som skulle träffas på kvällen, att vi skulle äta middag i stan och gå på bio :D Så jag hoppade in i duschen och började att fixa mig. När jag sen uppdaterar min status på facebook som säger att jag och chatte ska in till stan på bio osv. så får jag en komentar från felix som säger att han, hytte och christian ska också inte till stan och äta och kolla bio. Så vi alla åkte tillsammans in till stan där vi även åt tillsammans i kungshallen :) Trevlans! Våra väger skilldes åt när killarna skulle på sin bio och jag och chatte skulle köpa godis till filmen. Filmen som vi skulle se hette "Dear John" och var verkligen hur bra som helst! Hade hört från olika håll att den skulle vara sjukt bra och det var den verkligen. Och så känslig som jag är för sorgliga saker i filmer så kunde jag inte låta bli att börja böla, haha! Men jag rekomenderar den filmen starkt! Vill se den igen (a) Efter filmen åkte vi hem på engång. Väl hemma när jag startat datorn och loggar in på msn, så det första som händer är att SEBBE skriver till mig! :D Gissa om jag blev glad! Killen har vart borta i cypern i över en vecka och vi har knappt pratat nånting under den tiden så blev sjukt glad att se att han var hemma och även prata med honom igen :) Nu är nästa som ska komma hem Johanna, och hon kommer hem imorgon! :D Usch vad jag har saknat både sebbe och johanna! Känns som att båda har vart bort i åååååår! Iaf, nu ska jag gå och tvätta bort sminket och sedan lägga mig! Godnatt sötnosar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0