Lite shopping

Vädret är fortfarande lika bra. Steker sönder på dagarna på jobbet. Men älskar att det är så bra väder, och det bästa av allt är att det ser ut nu som att det ska vara lika bra hela veckan, och kanske nästa vecka (y) Hoppas!

Idag har jag som sagt jobbat från 9 till 16.30. Efter det tog jag en sväng till Täby c för att köpa lite akutsaker i sminkväg och passade även på att köpa lite sommarkläder. Jag gick först runt själv, sen vid 6 tiden kom elli så då gick vi runt där en litet tag innan allt stängde och vi åkte hemåt.

Denna kväll har jag bara kollat på film och tagit det lungt. Kollade på "Remember me", och tycker verkligen den är sjukt bra (: Sett den på bio engång innan och precis som då börja jag böla. Som jag säkert nämnt så är jag så otroligt överkänslig när det gäller sorgliga filmer, börjar böla direkt ^^ Robert Pattison är ju inte dåligt snygg heller! (a) Juste! på tal om honom så ska jag och johanna se eclipse imorgon! :D Spännande och se hur filmen är. Har ju läst alla tre böckerna, håller på med den fjärde. Så har stora förväntningar eftersom att dom andra två filmerna var bra liksom. Men nu är klockan mycket så ska gå och lägga mig,
God natt vänner!




Detta var då det jag köpte idag. (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0