Jobbvecka nr 2 är nu igång.

Jag orkar inte göra något invecklat inlägg idag för jag är sjukt trött. Det är det som är det värsta med måndagar och gå upp tidigt. När man sovit till 12 och gått och lagt sig försent, blir trögt att komma upp och komma igång då. Men men, jag klarade mig idag på jobbet trots att dagen var ganska seg, just för att jag var väldigt trött. När jag kom hem la jag mig i solen och däckade typ där och strax därpå var det middag. Vi satt ute idag med, åt en god kyckling & pasta sallad som mamma fixade och sedan jordgubbar och glass till efterrätt :D Mysigt att få sitta och umågs med familjen sådär, man behöver det ibland, iaf jag. Resten av kvällen kan jag inte påstå att det hände så mycket mer än att jag kollade på "Lotta på Liseberg" med papi. Asså måste säga att det är verkligen störande att dom gjort det programet PRECIS som på "Allsång på Skansen". Älskar Göteborg, men när det där programet startade förra sommaren så tyckte jag bara det var så löjligt att försöka göra likadant fast i en annan stad med ett annat namn på programmet. Eller vad säger ni? Kanske bara är alla stockholmare som bara reagerat på detta sätt. Förstår inte varför Stockholm och Göteborg måste "kriga" så mot varann hela tiden, haha. Fan, nu blev det ett långt inlägg iaf. Typiskt mig, stoppar aldrig när jag väl börjat, haha :) Men nu ska jag faktiskt hoppa till sängs, somnar sittandes snart. God natt!

3 dagar kvar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0