Hos bästa Johanna

Sitter nu som sagt, hemma hos Johanna och tar det lungt. Vår dag i skolan blev väldigt kort eftersom ingen av oss var med på gympan så vi hade bara psykologi, där vi kollade på film och fick sluta en halv timma tidigare (; Efter skolan gick vi en snabbis till täby centrum så jag kunde köpa det sista som behövdes köpas med till Göteborg. Sen åkte vi hem till mig. I centrum köpte vi massa godis som vi ska ha på bussen, men båda har vart och nosat på påsen flera gånger under dagen. När vi sen kom hem till mig så packade jag ihop det sista, åt lite lunch och tog det lungt framför Tv:n. Väntade på att min kära mamma skulle komma hem och köra oss till Johannas place ;D Så denna kväll har vi ätit middag, hämtat grejer hos hennes pappa och Johanna har packat sin väska. Tror att det mesta är klart nu iaf. Skönt. Vet inte vad ni tycker, men känns alltid som att man glömt nått trots att väskan är full med onödigt mycket kläder och grejer. Typiskt tjejer, brukar man väl säga, haha. Måste bara återigen påpeka att jag älskar det väder som är nu, det är verkligen sommar på riktigt nu och det bästa är att, som jag sa igår, så kommer det vara såhär bra väder hela veckan ut, även i Göteborg :D Jag lever fan för sommaren, bästa tiden på året! Född på sommaren är jag, så antar att jag är ett typiskt sommarbarn (; Men nu ska jag avrunda här, kan väl avsluta med och säga att vi antagligen kommer lägga oss "tidigt" ikväll eftersom att vi ska upp vid halv 7 imorgon ;O usch.. för tidiga morgonar. Men denna gång är det inte för skolan utan för något bra! Götebooooorg <3 

Ha det så bra här hemma! Själv är jag hemma sent på måndag kväll. Mobilen är som alltid med, så smsa/ring så mycketn i vill! Ska försöka uppdatera här så mycket jag kan, men Hej så länge! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0