Home sweet home, eller nått.

Nu är jag alltså tillbaka i Stockholm och Vallentuna igen. Som ni vet så har jag och Johanna varit nere i Göteborg och hälsat på Sebbe i några dagar och det har varit hur trevligt som helst, som det alltid är där (: Vädret har vart med oss alla dagar förutom idag, då det regnade där nere. Men som jag sa "Gud grät för att vi skulle lämna Göteborg" haha (; Precis som alla andra gånger så får jag ångest varje gång jag ska åka därifrån. Trivs verkligen så otroligt bra, och det vet jag att jag sagt många gånger innan men det är verkligen så jag känner. Göteborg är alltid bra, men vid den här tiden på året, sommaren, så är staden som bäst :D Får inte glömma Kungsbacka heller, gillar det stället också (: Så om ni funderar på att åka någonstans i sommar och vill vara kvar i Sverige så rekomenderar jag starkt till er som inte vart mycket i Göteborg att åka dit, tro mig, ni kommer inte att ångra er (: Nångång i framtiden kanske jag tar mitt pick och pack och bosätter mig där, skulle jag inte tacka nej till ;) haha. Men men, om jag ska sammanfatta dessa dagar så har det vart sjukt kul (: Det var roligat att Johanna ville ta sin tid och följa med mig ner dit också, vi hade så sjukt kul (: Så ett stort tack till både Johanna och Sebbe för en, jaa vad ska man kalla det, en långhelg på en av jordens bästa platser :D Jag längtar redan tillbaka!

Imorgon kallar skolan, dock tycker jag att hela denna vecka är så sjukt onödig eftersom vi inte gör någonting. Men men snart är det slut, för på fredag är det SKOLAVSLUTNING och sen SOMMARLOOOOOOV! :D :D Känns overkligt men jag gillare! Godnatt!

[ bilder från gbg kommer kanske senare när jag har tid och ork, annars kommer om att finnas på min facebook för er som är intresserade att se vad vi hade för oss (; ]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0