Göteborg & 30 grader varmt, kan det bli bättre?

Nu är jag och Johanna alltså äntligen framme i Kungsbacka. Resan gick bra, trots att den var väldigt lång. Men allt blev så mycket roligare när man var två så egentligen gjorde det inte så mycket att det tog lång tid för vi gjorde det bästa av situationen liksom ;D Vi kom fram precis som planerat igår, 16.40 och innan vi åkte till Sebbe så åt vi på BK, eftersom vi inte ätit något sen morgonen förutom godis. Första kvällen här hade vi faktiskt ganska trevligt. Var kul och träffa Sebbe igen efter ca 8 veckor :) Men idag ska jag och Johanna in till Gbg och njuta av den underbara staden, och även det underbara vädret! Helt sjukt vad varmt det är idag (; Men jag antar att det är minst lika varmt där hemma också (y) Om ni undrar varför inte Sebbe följer med så är det för att han, faktiskt nu, är på studentmottagning, då hans kompisar tar studenten idag. Haha känns lite små kul att vi först kommer hit, våra väskor tar upp hela Sebbes rum, vi tar även över hans säng och låter han sova på en ihopfällbar säng och nu har vi fått hans nyckel till huset också eftersom att ingen är hemma här nu, hahah :D Sorry Sebbe (a) Men nu ska vi snart börja gå ner till pendeln. Men kära läsare, ni får ha det så bra så kanske jag hör av mig här igen ikväll beror på tid och ork :D PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0