Första dagen på jobbet

Idag var alltså min första dag på jobbet och jag måste säga att det var bättre än vad jag trodde. Dagen gick fort, eftersom att det alltid hände något. Blev en favorit hos många av barnen på min avdelning. Bråkade ibland om vem som skulle sitta bredvid mig, och hålla mig i handen, sitta i mitt knä och jaa allt ni kan tänka er. Men jag tycker det är kul att man blir omtyckt och dom är ju så otroligt söta. Så idag gott folk, har jag vikt över 20 loppor, letat nyckelpigor, varit häst, knuffat på flera gungor samtidigt osv. Snacka om att jag var slut när jag kom hem. Däckade i soffan^^ Men det var kul, och det är nästan så man längtar lite tills imorgon. Måste även säga att, trots att man inte får favorisera någon, så är det ju klart att man får sina favoriter, likså jag (; Men det visar man ju inte, såklart! hehe. Så det var väl en bra sammanfattning på hur min första dag på jobbet var. Resten av dagen har jag varit så trött så har bara suttit och segat framför tv:n och datan. Oj, vad klockan är mycket nu! Ska nog lägga mig i sängen och läsa lite twilight sen blir det till att sova (: God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0