Finska släktingar på besök

Förutom att Fredde var här igår så hade vi alltså besök av finska släktningar. Det var mammas kusin och hennes familj. Jag har nog inte träffat dom sen jag var liten. Dom två yngsta döttrarna har jag aldrig träffat heller men det var kul och träffa dom igen, är ju trots allt en del av min släkt. :) Och som alltid när man får gäster så äter man så fruktansvärt mycket och massa onyttigt. Jag typ rulla fram på kvällen, haha. Men gott vare iaf (y)

Idag är det söndag och jag och fredde väntar på att johanna ska komma hit så att vi ska fortsätta med vårat beck maraton som jag och johanna påbörjade innan hon åkte till Italien :) Ska bli kul och träffa henne igen, har saknat henne massor! :) Imorgon börjar jag jobba, och jag kan väl erkänna att jag inte känner mig så taggad även fast jag tror att det kommer bli kul. Men ni som känner mig vet att jag hatar att gå upp tidigt på morgonen men om jag tänker att när dom här 3 veckorna är över så har jag tjänat massa pengar :D Sen kanske jobbet gör att tiden går fortare tills det bli min födelsedag! Inte långt kvar nu! Kommer bli en toppen födelsedag, med massa vänner och släktingar. Hoppas även på bra väder! Får hålla tummarna ;) Ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vill bara säga, på tal om ingenting: du är så bäst Erika, BÄST! Är himla glad att jag har dig, det ska du veta! :) <3

2010-06-21 @ 01:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0