Fick oss ett gott skratt idag!

Hahah måste berätta om dagens bästa, som hände på bussen när jag och elli skulle ta 64an från kragsta och hem från stan xD En gubbe, eller alkis ( stank sprit) kliver på bussen. Han har en rullator med sig och på den har han ett slags skåp och han sätter sig där man brukar sitta om man har barnvagn, alltså precis framför där jag och elli satt. Nästan på engång så vänder han sig om och ba: Tjena tjejer! Jag och elli svarar såklart. Sen börjar han berätta om dethär skået han hade på rullatorn, att han tänkte sälja det och att han gjort det själv för 20 år sedan. Han var väldigt noga med att påpeka att han gjort det själv för 20 år sen, för han upprepa det flera gånger. Sen börjar han berätta om att han tänkte sälja det och de grejer som han lagt där i för max pris 500 kr. Han började nu visa alla saker han hade där och om jag inte minns fel så var det, en fick lampa med TVÅ olika lägen (väldigt viktigt tyckte han), sen en liten mini radio,  en radio man vevade igång och slutligen en mini dator med Windows 2000 xD Hahah och det är nu det bästa kommer. När han tar upp datorn och ska visa att den funkar och allt så släpper han rullatorn med skåpet på och bussen kör ju och ni kan ju bara gissa vad som händer! Rullatorn rullar framåt med en väldig fart och kör rätt in i säterna som är lite längre fram och locket på skåpet flyger av! XD Hans kommentar var " Ahapp, nu får jag lima och får väl inte lika mycket för den" något i den stilen. hahahahaha asså det var så hjävla rolig syn för luckan flög verkligen av och hans kommentarer efter var klockrena. Dock tycker jag lite synd om honom eftersom han tänkt sälja det :') Som tur skulle vi av på stationen efter så vi fick hålla oss innan vi började as garva. Sjukt kul men samtidigt lite tragiskt tyckte båda. x) Kanske inte låter jättekul här men om ni vart där, tro mig, ni hade förstått vad vi mena. Kommer alltid att tänka på det där när jag åker 64an nu! hahah, så kan det gå x'D

Kommentarer
Postat av: elli

hahahahaha bästa :D

2010-06-18 @ 14:41:27
URL: http://kingoffools.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0