En solig dag i stan

Idag måste jag börja med och säga att det vart en ganska härlig och mysig dag. Det har vart varmt och soligt. Älskar när man vaknar upp på "morgonen" och solen skiner för fullt, allt känns så underbart då och spelar ingen roll om man inte har planerat nått för dagen, så länge solen skiner så känns allt bra! Tycker inte inte ni det? :D Idag var det iaf en sån morgon. Jag vaknade, drog upp gardinerna och solen strålade in. Öppna ballkongen och värmen slog mot huden. Jag älskar verkligen att vakna upp till en riktig sommar dag  (: Eftersom att det var så fint väder så bestämde sig jag, elli och soffan för att åka in till stan och mysa där. Sagt och gjort så var vi där. Tog först en promenad från östra och genom humlegården, där det var fullt med folk som njöt av sommaren precis som vi. Vi gick hela vägen till kungsan men vi hann knappt dit innan vi bestämde oss för att åka till gamla stan och sätta oss och fika där. (: Vi hamnade på ett av mina favorit caféer, Café Nova. SÅ där satt vi och fikade och snackade om allt. Lika trevligt som alltid. När vi var klara där så sken solen fortfarande så vi gick till strandvägen där vi satte oss vid vattnet och båtarna och tog det bara lugnt (y) Som på alla andra ställen i stan så var det fullt av folk där med. Asså det är sånna här underbara sommar dagar som man känner att man verkligen lever. Stockholm är så underbart på sommaren, även om jag vart mer för Göteborg så måste jag erkänna att Stockholm är verkligen bäst denhär tiden på året. Kommer alltid vara "stockholm i mitt hjärta", haha (; Vi avslutade vår dag i stan med att äta middag på donken^^

På kvällen tog jag och elli en promenad ner till sjön och satt där umgicks. Snackade om dagen och allt möjligt. Trevligt var det iaf. :) Nu ska jag väl snart göra mig iordning för att gå och lägga mig. Imorgon blir det till att träffa världens bästa chatte och sebbe kommer hem också! :D :D God natt sötisar! 








HAHAH, älskar högra bilden på elli! x'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0