En bra start på dagen!

Det känns som att denhär dagen kommer bli en riktigt bra dag med tanken den goda starten jag haft denna morgon. Börjar halv 12 och gick upp vid 8 för var typ pigg (: Detta betydde att jag hade massa tid på mig att göra mig iordning och bara ta det lungt såhär innan skolan startar. Hunnit locka håret och grejjer, ville fördriva tiden lite, haha. Kommer inte vara speciellt jobbigt idag heller eftersom att vi bara har två lektioner idag vart av den ena är psykologi, där vi bara kollar film och den andra gympa ;D Så känner mig extra glad idag dels för att dagen ser ut att bli bra, vädret är på topp, inte ett moln på himlen och solen skiner för fullt men jag känner mig också lite extra glad för att detta är sista skoldagen innan jag och johanna drar till götebörg! :D Sover hos henne ikväll så får se om jag kommer ha tid att uppdatera här (; Men nu måste jag gå till bussen som tar mig ner till centrum. Hoppas ni får en lika bra dag som jag känner att jag kommer att få :D Man borde ha sånna här morgornar varje dag, fatta vad livet skulle vara enkelt då! ;) Aja, Puss på er!


Bjuder på en bild som är tagen nyss (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0