Eclipse (y)

Eclipse var verkligen som förväntat, om inte ännu bättre! Det hände mycket mer i denna film än vad det gjort i dom andra två, och den är väldigt bra gjord så gå och se den så fort ni kan, ni kommer inte bli besvikna, tro mig! ;D Det som både jag och johanna störde oss på var alla fjortis tjejer som skrek åt allt på filmen, om ni ser den som kommer ni förstå åt vad, sjukt störande! Men så är det väl om man går på premiär dagen, vissa som var där, var där för andra gången också -_- Visst filmen var väldigt bra, men skulle nog inte betala för att se den igen. Väntar nog hellre till DVD kommer, även om det är långt tills dess. (y)

Men innan jag åkte in till stan för att ät se på bio och äta middag med johanna så jobbade jag. Var väldigt trött idag med men man överlever ju. Alla ungar håller igång en hela tiden så, haha (; 

Nu är jag jättetrött, kom hem från stan för ca en timma sen och tror att jag ska börja göra mig iordning för sängen så fort jag skrivit klart här. Imorgon mina vänner, så smäller det! Jag fyller 18 år och det ska bli så sjukt jävla underbart! :D Ska jobba först men sen direkt när jag kommer hem så kommer alla gäster att börja rulla in. Mamma har fixat och donat både igår och idag för att det ska bli så bra som möjlligt, kommer ju ändå 22 personer hit så det är en del. Jag har verkligen världens bästa mamma! och pappa också! Han har då ångest för att jag blir 18 imorgon, lite nojig eftersom att han säger att det är när sina barn blir stora som man känner sig gammal, haha. Men det hör väl till liksom. För vi ska ju också bli vuxna nångång. Men iaf, nu ska jag avsluta här och gå och lägga mig innan jag däckar här. Natti Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0