-

två människor som är menade för varandra, går igenom blod,svett och tårar men de håller endå. okej, dags att öppna dörrarna till kärlekens värld. jag ser den skildra bilden av en ängel framför min själ. och jag vill inte nånsin se dig tappa min hand för jag kan känna de i min kropp, de som bygger vårt band. å jag behöver dig så mycket som de går. jag gör vad som krävs, jag ska följa ditt spår. så tappa aldrig taget, jag ska ge dig kraft. jag ska vara på din nivå, alltid hålla din takt. och du ska vara min, jag känner det i mig. för du får mig att känna glädje när du är vid mig. så snälla stanna då,  aldrig vandra ifrån. jag kommer stå vid din sida genom höst och vår, för vi smällter ihop som två hjärtan av is. så snälla stanna vid mig genom hela mitt liv. för med handen på hjärtat kan du säga mig, att du känner som jag, för jag älskar dig. baby.

snälla baby kan du ge mig en chans så jag får visa dig vad kärlek är och vad det innebär. det känns svårt men jag ger dig min tid. det är det enda hoppet jag har för att se dig i mitt liv. du gör mig glad och jag känner mig värd. jag minns när våra munnar möttes och du gjorde mig kär. jag kan fortsätta att drömma om dom minnen vi får. jag kan fortsätta hoppas att himlen är blå. baby, det finns bara en som jag vill vara med föralltid och förblir mer än en vän. mitt liv var skit, det var spriten och jag. du ger mig lycka och hopp om att livet är bra. och jag tackar dig för de, för utan de kanske livet förändrats och slutat fel. jag vill säga att du finns i mitt innre och om de slutar här, så finns du i minnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0