Blogg torka

Haha jag är verkligen sämst på att uppdatera när jag inte är hemma. För som i det senaste inlägget som jag skrev för snart en vecka sen så befinner jag mig just nu i Kungsbacka/Göteborg. Jag har vart här sedan i måndags och hitillas så har det vart toppen. Men det är de ju alltid här. Min familj var ju med här också och bodde i övernattningslokalen som finns här i Sebbes område som jag m.fl. även bott i 2 gånger förut. Men igår åkte min älskade familj hem till Stockholm igen och som ni märker så stannade jag kvar, jag åker nämligen tåg hem på tisdagkväll ;) Så jag har lite tid kvar här med världens bästa person, nämligen Sebbe (:

Så, vad har jag hållt på med det senaste dagarna? Jo, i tisdags var jag, familjen och Sebbe inne i Göteborg och hade det sjukt trevligt. Älskar ju staden så det var underbart. Vädret var även på topp, vilket gjorde allt ännu bättre ;D I onsdags var jag, familjen, Sebbe och hans kusin Jonathan på Liseberg. Den dagen vart lika bra den. Trevlans! Torsdags blev en slappar dag, då vädret var sämst. Regnade hela dagen. Och igår så kom min familj hit och fikade och så innan dom åkte hem. Resten av den dagen segade vi hela dagen eftersom att, precis som igår, så öste regnet ner och det kändes inte så lockande att kliva utanför dörren. Så jag och Sebbe åkte och köpte godis och kollade på film. (y) Mysmys! Idag har vart på Kungsmässan och tittat lite i affärer osv. Efter det var det middagsdax och nu har vi precis kollat klart på en av filmerna vi hyrt, tror att vi ska titta på den andra så fort jag är klar här. Och imorgon ska vi träffa Sebbes underbara mormor, :D

Men nu har jag upptaderat bloggen och informerat er hur jag har det. Kände att jag fick lite dåligt samvete för att jag inte vart inne här och skrivit av mig lite. För jag vet att jag har några trogna läsare, haha (; Nej men nu ska jag gå och sätta mig och mysa hos Sebbe, så ha det bra så länge älskade vänner!

6 dagar kvar till Kreta tjejer, TAAAGGGAAAAA! :D :D


<3Sebbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0