Sommarlov på riktigt nu!

Wiho! Idag var det som sagt sista jobbdagen för denna sommar! :D Känns otroligt skönt och ser fram emot allt som är planerat resten av lovet! Dock så känns det, som jag sa igår, tråkigt att aldrig mer komma och jobba där. Men jag vet att jag kommer stöta på både kollegorna och barnen lite här och var i framtiden. Men det har iaf vart kul att få lära känna alla och jag hade faktiskt inte velat ha varken något annat sommarjobb eller på någon annan plats. Det har vart toppen! Men nu är det dags att njuta av sommar på rikitgt! :D Nu är Fredde här och vi ska väl sova snart. Imorgon blir det först shopping i stan med Chatte & Johanna sen på kvällen hämtar vi upp Sebbe på centralen för han är hääääär dåååå! :D:D Längtar!

Aja, ska gå och ta hostmedicin och sen läggdax, så God natt med er sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0