Sol & bad

Ännu en dag med ett enormt bra sommarväder. Idag var det precis som igår, över 30 grader ute. Så när jag och fredde vaknade upp hemma hos honom imorse så åt vi bara furkost och bytte om till badkläder och begav oss till österskärs havsbad för att ta vara på den underbara dagen där. Så vi sola, bada, åt glass och bara tog det lungt där. Idag var det även första gången jag bada i havet i år ;D Kallt var det, men inte så att man dog. Perfekt för att svalka sig ;) Efter 3 timmar så gick vi tillbaka hem till fredde för att äta nått och strax efter det skulle fredde gymma och jag åkte hemåt för att komma i lagom tid till maten. Idag var det pizza som gällde, aldrig fel. Resten av kvällen har jag kollat film, suttit här och bara tagit det lungt. Imorgon börjar min sista jobbvecka, sen är det sommarlov på riktigt för min del! :D Det ryktas även att Sebbe kommer hit i helgen, jippiii! :D Och med det så avslutar jag detta inlägg, hehe. Hejdå!


Jag & Fredde - Dalarna 09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0