Sista jobbdagen imorgon!

Just precis! Imorgon är det alltås min sista jobbdag efter att ha jobbat i 3 veckor nu. Kommer bli så sjukt skönt att få sommarlov på riktigt nu! Och det kommer börja så jävla bra också, för Sebbe kommer på lördag! Och massa saker är planerande att vi ska göra med massa annat folk också, så kommer bli toppen! :D Men även om det är sista dagen imorgon så måste jag erkänna att jag kommer sakna det lite. Fått en så bra kontakt med vissa barn och "kollegorna". Men jag vet att jag kommer träffa dom igen nångång i framtiden :) Bor ju all i vallentuna så.

Eftersom jag inte skrev nått igår så kan jag bara kort säga att igår var min familj hos farmor och farfar så jag och fredde fick fixa middag själv, vilket blev väldigt gott. Sallad <3 Vi tog det mest lungt den kvällen eftersom att jag är så otroligt trött efter jobbet så orkar inte göra nått typ^^ Han sov iaf kvar här.

Idag gick jag till jobbet som vanligt, lämnade kvar fredde hemma hos mig sen, men detta är ju hans så kallade andra hem så det var ju inget problem med det, haha (: Det hände inget speciellt så på jobbet idag, var en vanlig varm och solig dag. (y) Efter jobbet var jag bara hemma och kolalde film, åt middag osv. Sen träffade jag Elli, Soffan och Kasper och vi fyra gick till Hugo, där massa annat folk från gamla kompisgänget var, så det var trevligt :D Dock dampar jag på min hosta som aldrig vill sluta. Men ska ta hostmedicin och sen göram ig iordning för sängen nu, så ska det nog bli bra. Puss på er!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0