Planer & pengar rullar in som det ska, det går bra nu!

Asså vet ni vad? Jag är glad och känner att det var länge sen jag jag skrev det nu, men jag känner mig på ett så bra humör nu trots att jag har fått så sjukt ont i halsen, men det är skit samma! :D Anledningen till mitt goda humör är flera anledningar. Första grejen är för att jag är inne på sista jobbveckan, och har snart sommarlov på rikitgt, andra grejen är att idag bokade Sebbe biljetter hit, så han kommer hit på lördag och stannar en vecka! :D:D Och undet tiden som han är här så ska vi göra massa saker som jag inte tänker avslöja här för jag vet att Sebbe kommer läsa min det här och det ska bli en överraskning! Kommer bli kul iaf! Tredje grejen är att den 20 - 23 Juli åker jag och Fredde buss upp till mitt landställe där resten av min familj redan kommer vara för dom åker redan nu på fredag. Så om vädret är med oss så kommer det bli mycket sol och bad :D Fjärde grejen är att redan den 25 juli åker jag och min familj ner till Göteborg för att gå på Liseberg osv. Ska bo i den där övernattningslokalen som jag bott 2 gånger innan i med sebbe m.fl. Så vi kommer bo nära honom så lär bli att träffa han då också :D Och sista grejen är att jag kommer att få alla mina pengar jag jobbat ihop i slutet av månaden, RICH BITCH YEY! Haha, som ni märker så kommer jag vara ganska fullbokad framöver men det kommer bli toppen och jag vill bara sluta jobba nu! :D För på lördag drar allt igång, SEBBE KOMMER HIT! :D <3 Men nu ska jag gå och lägga mig, så god natt med er sötnosar!


Tycker att den här otroligt fina bilden på mig och Fredde från i våras, passar perfekt i på hur jag känner mig just nu! :D Hahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0