Lite uppdateringar

En ny dag på landet har nu tagit sin start och snart ska vi börja bege oss ner till vattnet för att bada. Dock så är det ingen solen men det tycker jag inte gör så mycket eftersom att det är väldigt varmt ute iaf. Så det blir säkert bra. Hur länge vi är där och vad som väntar resten av dagen vet jag inte, men det återstår väl och se. (:

Jag kan ju passa på att uppdatera er lite angående Göteborgs resan och Kreta resan som väntar och kommer ta upp resten av mitt sommarlov. Som ni vet så kommer jag hem från landet på fredagkväll och är sedan hemma lördag och söndag för att bl.a. tvätta osv. Sen på måndag åker jag och familjen ner till Göteborg och min familj kommer stanna där till den 30 juli men igår jag bokade en tågbiljett hem därifrån den 3 aug, så med andra ord så stannar jag där några dagar extra ;) Sen när jag kommer hem därifrån så är det bara 3 dagar kvar tills jag åker till Kreta med Johanna, Anna & Alicia! :D För jag har bestämt mig helt nu och tänker följa med, så förhoppningsvis så ska tjejen som hoppade av den resan ändra namn och sånt idag! ;) Vi är ju där i 2 veckor så vi kommer hem lagom till skolan börjar igen. Något som känns lite tungt är att jag får min lön på fredag eller måndag men att den kommer försvinna påengång eftersom att det kommer gå till resan, men men som många sagt så är detta mitt sista sommarlov så lika bra att ta vara på det fullt ut ;D För nästa sommar blir det till att jobba. Så, så ligger det till hos mig just nu och jag längtar till både Göteborg och Kreta! Ska bli bäst :D

Men nu börjar folket här bli otåliga, så ska väl gå och byta om och sen dra till vattnet! Kanske uppdaterar ikväll igen, annars Ha det bra gott folk!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Weeeeeei, Kreta kommer bli grymt!! :D

2010-07-24 @ 16:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0