Lite små krasslig

Typiskt. Det är många på jobbet som har ont i halsen och har kännt sig dåliga och jag som måste ha sämsta immunförsvaret har såklart åkt på samma sak. Började lite smått i söndags sen igår hade jag jätteont i halsen och idag har jag kännt mig häning, ont i halsen, huvudvärk och hostat hela dagen. Men en kämpe som jag är, så var jag på jobbet idag iaf. Tänker inte låta något hindra mig från att tjäna massa pengar, speciellt inte nu när det är sista veckan också, måste hålla ut! Och andra sidan vill jag inte vara sjuk tills på lördag heller eftersom att Sebbe kommer då, men tror nog att jag ska bli bättre, har ju några dagar på mig ;)

Så idag finns det inte så mycket att berätta, eftersom att jag gick och vilade/sov direkt när jag kom hem. Bara tagit det lungt helt enkelt. Kännt mig jättedålig såorkade inget annat.

Men om jag ska berätta nått roligt som hänt idag så var det att Alicia, Johanna och Anna undrade om jag vill följa med dom till Kreta i 2 veckor i augusti! :D För att den fjärde kompis inte vill åka med längre. Och det vill jag verkligen, blev sjukt glad när dom fråga. Men jag måste tänka över min ekonomi, råd har jag, men det är om jag vill att allt ska ta slut eller inte. Allt man jobbat ihop och sparpengar och allt försvinner på engång. Men det är väldigt lockande. Men ska som sagt tänka noga på saken :D Skulle vara sjukt kul!

Men nu ska jag nog krypa till sängs, behöver min sömn för att kunna bli frisk, Natti!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Erika! skulle vara helt sjukt kul om du följde med! :D:D:D <3

2010-07-07 @ 00:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0