Hemma igen, men inte länge till!

Så var man hemma igen efter några härliga dagar på landet :) Vi kom hem runt 6 tiden idag och jag har väl bara slappa, kollat tv och packat upp denna kväll. Fick även ett brev idag om att min lön kommer in den 26 juli, yey! Fast större del av den kommer försvinna lika snabbt, för ska betala för kreta resan. Känns lite små jobbigt men det är det värt, för Kreta kommer bli såå sjukt jävla kul! :D Fast en sak som jag märkte med min lön är att dom gett mig en 17årings timlön alla veckor trots att dom sagt att jag skulle få en 18årings timlön från och med den 1 juli då jag blev 18 ;O Störande, är ju ändå 7 dagar som jag jobbade som 18 åring. Men min älskade mamma ska ringa på måndag och fixa det! Så det löser sig nog :D

Imorgon blir det till att åka in till stan med Anna och kanske Alicia, för att både jag och Anna behöver en ny bikini ;D Jag har typ letat hela sommaren men inte hittat någon som jag gillar! Men om jag inte hittar någon imorgon så ska jag beställa en eller 2 på internet, som jag hittat! ;D Men nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, Godnatt med er!




Klockan var ca 07.00 och jag och Fredde var påväg in till stan för ta bussen mot Tönnebro (:


Mamma & Fredde mitt i Bollnäs centrum x)


Lite kläder jag köpte i Bollnäs som är till Kreta resan! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0