Haft en toppen vecka!

Ja, som ni märker så var det ett tag sen jag uppdaterade här men det beror på att Sebbe har vart på besök här i huvudstaden och vi har gjort massa olika saker på dagarna så har liksom inte funnits tid till att sitta vid datan iöverhuvudtaget ^^ Och jag är ledsen och säga det men jag tror att uppdateringen här kommer bli sisådär, eftersom att jag kommer vara väldigt upptagen fram till skolan börjar, men jag ska försöka så gått jag kan (;

Men om vi ska prata liten av vad jag/vi har haft för oss under den senaste veckan. Den första riktiga sommarlovsveckan för min del. Kan ju börja med och säga att den har varit helt underbar. Haft så sjukt roligt med både Sebbe och alla andra som vart med. Om jag kunde så skulle jag gärna uppleva den igen (: Jag brukar ju sammanfatta varje dag i veckan om jag glömt bort att skriva här men jag tror att denna gång så får ni nöja er med att få en översikt på vad jag gjort dom olika dagarna för som jag sa, har gjort massa saker och kommer ta år att sammanfatta allt. Ska dessutom upp tidigt imorgon eftersom att jag och Fredde ska ta en buss från stan till mitt landställe som går 08.20, vilket innebär att vi måste åka här hemifrån vid 07.00, blää för att gå upp tidigt. Men ska bli kul och träffa familjen igen eftersom dom vart där sedan dagen Sebbe kom hit. Men om vi återgår till vad jag gjort i veckan, så såg det ut såhär;

Lördag 10/7: Shopping + middag i stan med Chatte, Johanna & Anna. Mötte upp Sebbe på centralen.

Söndag 11/7: Jag och Sebbe hade en lugn dag då vi bara umgicks , lagade middag, hyrde film osv. Mys!

Måndag 12/7: Idag skulle vi ha gått på Grönan men planerna blev ändrade då Jocke inte kunde så då hade vi inget planerat den dagen. Jag och Sebbe tog bilen till donken och åt middag där. Kvällen åkte vi & Soffan till Kasper där vi myste på och umgicks. Vi sov även kvar där.

Tisdag 13/7: Idag gick vi alla fyra upp tidigt för att vi skulle på kryssning över dagen. Bussen till Grisslehamn gick 08.00. Var en trevlig dag på båten iaf. Lyckad! Efter det åkte vi fyra hem till mig och lämnade och hämtade saker. Tog bilen tillbaka till Kasper och tillbringade kvällen tillsammans där med drickan vi köpt. Vilket var en väldigt rolig kväll. Jag, Sebbe och Soffan sov kvar hos kasper en natt till.

Onsdag 14/7: Jag och Sebbe var på Grönan med Johanna och Jocke. En väldigt lyckad dag där med!

Torsdag 15/7: Vi sov ut efter att ha förlorat några timmar med att vara uppe sent och gå upp tidigt 2 dagar i rad. Lagde middag och sen tog vi bilen till Täby centrum där vi kollade på Beck - Levande begravd med Johanna.

Fredag 16/7: Vi åkte en sväng till Täby Centrum och shoppade lite. Sen fixade vi middag. På kvällen kom Soffan, Kasper, Sabina, Robin, Jocke, Adde, Marcus, Hugo, Johanna & Anna hit och vi alla chillade här. Trevlans!

Lördag 17/7: Kasper och Soffan kom hit var med oss på dagen, samt åt middag. Kvällen var det dags för utgång. Hugo fyllde år så jag, Sebbe, Soffan, Adde, Erik och såklart Hugo åkte in till The Bridge och den kvällen var riktigt kul också! Vart väldigt sent bara, haha.

Söndag 18/7: Idag var det dags för Sebbe att åka hem så jag åkte till centralen för att lämna av honom. Efter det åkte jag hem och åt middag och städade hela övervåningen. Sabina och Soffan tittade förbi ett tag. Resten av kvällen kändes väldigt ensam.. sög verkligen.

Måndag 19/7: Idag har jag sovit länge, städat och fixat här hemma. Var en sväng hos Anna för att skriva ut bussbiljetterna tills imorgon. Och nu är Fredde här och det är även dags att sova. Som jag sa så ska vi upp väldigt tidigt.

Detta var alltså en kort översikt på min vecka med Sebbe m.fl. Men nu ska jag som sagt sova, så Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0