Hade världens bästa födelsedag igår!

Precis som lyder så hade jag verkligen världens bästa födelsedag igår! Var massa släkt och vänner här för att fira mig och fick även många fina presenter! Så jag vill tacka alla som var med, dels för att alla fina presenter men också för att ni kom hit och gjorde min 18års-dag till den bästa! Sen vill jag även tacka min underbara mamma för utan henne hade inget blivit av. Det är hon som fixat med mat, handlat och fixat hela dagen igår innan gästerna kom, bara för att göra det så bra det bara gick. Och hon lyckades faktiskt :D Tack till pappa med som gjorde sitt bästa också, och lyckades :D Kommer aldrig glömma den dagen. (:

Idag har jag jobbat hela dagen. Kom hem för ca en timma sen och är trött. Vädret är verkligen underbart nu och har vart det hela dagen. Typ 30 grader, så sjukt varmt! Och jag som är ute hela dagarna också, så man blir brun trots att jag inte har lättast för att bli brun, och blir aldrig skit brun men nu så är det en betydligt större skillnad, efter dom här 2 veckorna på jobbet ;) Juste ja, idag var sista dagen på den andra jobb veckan. Nu har jag bara nästa vecka kvar senhar jag jobbat klart för i sommar. Men måste erkänna att jag kommer sakna alla jag lärt känna där, kommer kännas lite små tungt nästa fredag ;O Men nu är det iaf en vecka kvar och ska ta vara på den! Ikväll blir det krogen med emelie och soffan och kommer säkert hänga på fler. Vart det bär av är inte bestämt än, men det löser sig nog, nånstans i stan iaf ;) Kommer bli sjukt nice! Äntligen 18! ;D

Men nu ska jag springa över till emelie, bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0