En torsdag på landet

Haha ni vill inte veta vad jag sysselsatt mig med den senaste timmen.. xD Jag har waxat min pappas rygg med sånna där waxremsor xD hahah. Herregud, säger jag bara. Men får betalat för det och jag som vill bli hudterapuet måste ju öva liksom, hehe. Fattar inte hur pappa står ut med smärtan, ser ut att göra sjukt ont! Men nu är det iaf klart och det var inte så hemskt som jag trodde att det skulle vara innan.

Tidigare idag så jag, Fredde och Simon ägnat dagen åt att spela fia med knuff och monopol. Jag sov även nån timme på dagen också, måste ju passa på när man här att verkligen vila upp sig. Sen var jag och Fredde med mamma en sväng till affären och köpte godis och saker till middagen. Och efter middagen waxade jag pappas rygg. Nu ser jag att dom sitter vid tv:n och äter kladdkaka med grädde och smultron som mamma bakat och plockat ^^ Så ska gå och ta mig en bit :) Imorgon kväll blir det färd hemåt till Stockholm och Vallentuna. Måste säga att tiden här har gått så sjukt fort. Men jag längtar tills på måndag, då familjen och jag åker ner till Göteborg och sen den 6 aug blir det KRETA!! :D Är helt säkert nu också, yeeey! kommer bli så sjukt kul! Jag och tjejerna ska ha dom bästa 2 sista veckorna på lovet där! Lääängtar! PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0