En lyckad kväll!

Kvällen/natten på krogen igår med Emelie blev hur bra som helst! :) Vi hade så sjukt jävla kul! Egentligen var det meningen att Soffan skulle med också, men hon fick hinder till att följa med så det blev bara jag och Emelie. fast det gjorde inget alls, för vi träffa massa annat trevligt folk och hade verkligen en super kväll! Vi var hemma nångång runt 4 imorse så jag har sovit nästan halv dagen, vaknade halv 2. Nu har jag duschat och försöker bli lite piggare, är enormt seg idag. Ikväll ska jag vara med Fredde men vad vi hittar på får vi se :) 

Tack till Emelie för att en lyckad första gång på krogen, för min del iaf eftersom hon fyllde år i januari, haha :) Du är bäst vännen, vill verkligen att vi ska börja umgås mer än vad vi gör, like the old times ;D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0