Spöregn, usch

Asså det är sjukt! Idag har det regnat nästan hela dagen och innan det så har det inte regnat här på över en månad, vilket jag älskar eftersom att vädret har varit på topp så länge :D Men det behövdes lite regn nu, även fast jag föredrar solen. Men regnet hindrade varken mig, Anna eller Alicia till lite shopping i stan idag. Jag som inte skulle köpa nånting annat än en bikini fick med mig en klänning och två jenas kjolar hem också, typiskt mig.. tänker många nu. Kastar pengar omkring mig, känns det som, haha. Efter att h shoppat klart, begav vi oss till kungshallen för att äta. Johanna kom även in dit och åt middag med oss (: Vi pratade massa om Kreta resan och alla är så sjukt taggad! Även om jag inte vill att veckan i Göteborg ska gå snabbt så längtar ja så otroligt mycket tills vi ska åka! :D Iaf, efter stan så åkte vi fyra hem till Alicia och kollade på sommarkrysset osv. Egentligen avr det planerat att vi skulle in till Görnan och kolla på sommarkrysset där, men eftersom att det spöregnade så tyckte vi att det inte var nån idé så fick bli tv:n istället, och det var mys det med :D

Så, så har min dag sett ut. Men nu ska jag strax stänga av här, och lägga mig och läsa lite Twilight och sen sova. Imorgon blir det en tur till Täby centrum med Anna och Johanna, sen packa till Götebooooorg! :D Sebbe<3

Men stänga av här var det, Natti Natti!

 


Mitt inköp idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0