Trött på läxor, trött på SL

Nu är jag ÄNTLIGEN klar med psykologin! Det är jättekul och lätt att skriva och analysera gring frågor när man inte ens förstår frågorna -_- men jag tror att jag lyckades koka ihop det iaf. Jag trodde jag skulle bli läxfri resten av kvällen nu, men så kom jag på att jag har ryska glosor tills imorgon, samt läsa några sidor i samhällskunskap.. kuuuuuuuuuuul? NEJ! Jag är hur trött som helst och vill bara gå och lägga mig. Fick kämpa för att hålla mig vaken idag i skolan. En annan sak som var störande idag var att imorse när jag, alicia och elin skulle åka till skolan så är ALLA tåg in ställda pga signalfel på östra! Då var det bara att ta ersättningsbuss men ni kan ju tänka er, ett långt tåg på 6 vagnar som är fulla, alla ska in i EN ENDA BUSS :O vad tänker dom med liksom? Folk var galna och verkligen trängde sig in,vissa var serisöt upptryckta mot fönstret xD så jag, elin och alicia fick ta en annan buss och världens omväg, detta gjorde att vi kom 1 timma försent -_- Är det nån mer än jag som verkligen hatar SL ibland? Hallå, EN buss?! det behövdes typ minst 3 till ;O

Aja, nu ska jag plugga på ryskan glosor, helst allt vill jag sova. Hejs!


Kommentarer
Postat av: elin

kämpa på erika! :D

2010-01-13 @ 22:31:32
Postat av: Irre

det ska jag ;D

2010-01-13 @ 22:55:36
URL: http://erikasundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0