Tjejmiddag

Jag är så sjukt mätt och trött just nu. Tjejmiddagen med elli, sabina och soffan vart skit mysig. Vi åt 3rätters och snackade om allt mellan himmel och jord. Vi ses ju som sagt inte såhär, speciellt ofta så det var trevligt (: Juste, vi hade tema också, att vi skulle vara finklädda osv (: Nu ska jag nog göra mig iordning för att sova för kan inte riktigt sova så länge som jag brukar på helgerna eftersom att vi får gäster imorgon vid ett. Simon har ju fyllt år så vi ska fira honom tillsammans med släkten (: Jag ska även kanske träffa elin imorgon! :D hon ska till sthlm med typ klassen så om hon får tid över så ska vi ses. Var verkligen jättelängesen vi sågs och vi har inteh eller snackat speciellt mycket, vet inte varför.. men sånt händer alltid. Så jag hoppas att man får träffa tösen imorgon ;D 

Men nu orkar jag inte sitta uppe mer, är jättetrött så god natt med er!  

(bilder från tjejmiddagen kommer imorgon)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0