Sista dagen på lovet

Idag har det var det den sista dagen på lovet, något som verkligen ger mig ångest eftersom jag inte vill tillbaka till skolhelvetet. Jag och fredde har pluggat på historiearbetet som ska in på fredag, det är nu nästan helt klart iaf. Denna kväll har jag bara suttit här och snackat med sebbe på msn. (:
Asså måste bara säga att det känns sjukt ensamt då min familj fortfarande är på landet och kommer hem imorgon eftermiddag. Känns som att dom inte kommer komma tillbaka nå mer typ xD skit konstig känsla.
Men nu ska jag sova eftersom äckel skolan börjar imorgon.. så orättvist att det typ bara är vår skola som börjar imorgon och alla andra 11:e :O men men, god natt med er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0