Så var det fredag igen

Haha, gissa vad? jag har blivit förkyld.. -_- Det är fan sjukt va dåligt immunförsvar jag har asså. Jag har även träningsvärk i låren,vaderna, armarna och typ framsida axlar från igår xD men det var det värt! Idag har skolan vart ganska dryg. Jag har inte mått så bra och vart så sjukt jävla trött. Fick kämpa mig igenom våran kortaste dag. Efter skolan mötte jag upp bästa Robin i täbban. Vi snackade och umgicks bara, var ett tag sen sist så det behövdes :D Kramp tanten, hahaha! Nej usch va hemska vi var^^ Robin ville att jag skulle ta bussen med honom så blev typ en liten omväg för mig men men (; När jag går från v-tuna centrum och nästan är hemma så kommer mamma i bilen. Hon ska och handla i arninge så jag följer med henne. Jag älskar när det bara är jag och mamma och när mamma är på flumm humör som hon var idag xD att det kan vara så kul och handla. Detta fortsatte även när vi var hemma också. Bara jag och mamma som åt middag idag också, MYS :D Vi har försökt hela kvällen att försöka få tag på SJ eftersom att mina biljetter till gbg är på rymmen och det börjar krisa sig lite, då jag åker på torsdag ;O men tror att det är påväg att lösas nu, hoppas det iaf, annars döör jag typ! Fredde kom hit vid åtta och vi har nördat oss framför tekken (a) hähä. Nu ser jag att han har somnat i min säng(som vanligt), så tror att jag ska göra mig iordning för att sova och sen gå och lägga mig. Är så sjukt trött och faktiskt lite uttråkad.

God natt sötnosar!


jag & mamma i turkiet 09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0