Psykologi

Sitter här och försöker börja på en psykologi hemtenta som jag kommit halvvägs på, men jag är så otroligt trött, jag fryser och jag känner mig hängig. alltså, jag orkar bara inte /: vill helst av allt bara gå och lägga mig.. men måste sitta här och plågas eftersom skiten ska in imorgon. Jag känner på lukten att det snart är middag och senare ikväll blir det till att kolla PH och iaf försöka gå och lägga mig direkt efter det. ^^ Det bästa med denna dag är att idag var det sista rättskunskaps lektionen och att dom två jobbigaste dagarna är över nu.

Jaja, nu ska jag återgå till psykologin, Byebye! 



2 bilder på mig och fredde från idag i skolan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0